one week of danger

HULTSFREDFESTIVALEN!!
tro det eller ej, men det blir av! i fredags fick jag först ett mail från hultsfreds handbollsförening där dom erbjud mig att jobba 22 h mot fritt inträde på hultan, sedan fick jag veta att jag kunde åka med sara dit och sen skickar jepppe ett sms att han också ska på hultan. ganska bra dag, paulinas fest inräknad såklart!

planen är iaf att jag och sara på tisdagmorgon tar tåget till växsjö, där vi möter upp saras kompis som skjutsar oss till hultsfred. sedan ska jag jobba tisdagkväll och onsdagmorgon och därefter ska jag försöka se så många band som möjligt tills på söndag då jag ska jobba sen... ja det vet jag inte än. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0