nothing to worry about

På nått sätt hamnar jag ALLTID i dilemman.
Nu handlar det iaf om vad jag ska göra efter hultan. Planen är att runt den 18 Juli åka till Oslo där jag ska söka jobb och snylta på min systers och Hannas gästvänlighet  något som jag blivit väldigt bekant med denna sommaren.
Alternativen är iaf att:
1: Åka tillbaks till skåne och hänga här i en vecka och sedan ta bussen till Oslo från Malmö.
2: Åka direkt hem till skell från hultan och sedan åka med mamma till Oslo.

Alternativ 1 är bekvämare men det innebär att om jag får ett jobb i norge vilket egentligen är syftet med det hela så kommer jag inte att få träffa mina kompisar på hela sommaren..
WHat to do!

 

Kommentarer
Postat av: Micaela

du ska komma hem bubbie!

FESTA SOM FAN PÅ HULTAN , VA FULL PÅ ''JOBBET''

sen jäävlar när du kommer hem ska vi siipa till vi stiiipar på trästocks!!

saknar diiiiiig! PUSSSSSS

ses den 12 :D

2009-06-30 @ 21:31:16
Postat av: julia

kom hem och häng med mig!

2009-07-01 @ 22:22:06
Postat av: stinaa

Alternativ ett existerar inte ens! DU KOMMER HEM!

2009-07-03 @ 00:20:22
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0