pursuit of happiness

min favorithögtid börjar lida mot sitt slut.. och nej jag menar inte halloween, jag menar min födelsedag.
helgerna har börjat bli dom ultimata verklighetsflykterna, den här helgen har tillbringats med att secondhandhandlat i majorna på lördag och sedan förfesta i lägenheten för att dra vidare ut på festUs halloween fest och sist men inte minst club milk. awesome! minus att jag var utklädd som ett barnkalas bland mördare, zombies och mumiesar. göteborg är läskiskt såhär års. på själva födelsedagen har det spelats spel och sett på film med malin, david, sandra och karin + pizza och glass! ännu mer awesome.



Kommentarer
Postat av: julia

så king. grattis grattis.

Halloween är läskigt tycker jag, I london lägger alla ner jättemycket tid och pengar på utklädnader, så dom ser verkligen jätteäckliga ut. Usch

Vad var du utklädd till, om vem är bridden?

ses snart!x

2009-11-02 @ 13:44:20
URL: http://haent.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh, jag blir lycklig!:*

2009-11-02 @ 23:19:41
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0