mercy street

jag tror att jag bor i europas finaste område, eller iaf det finaste området jag besökt hittils i mitt liv.

har haft en grym helg i helgen. i fredags marknades det, shoppades det, siestades det på stranden.
på lördag hikades det, barades det och pannkaksefterfestades det.
idag har det äntligen städats och fotats här i Gracia där det varit någon slags fest så de flesta gator och torg har varit täckta med långbord och hela området har luktat grillat kött och grönsaker, nu blir det lite egen maat, couchsurfingletande och sen random bar igen då en kompis ska spela trumpet.
muy bien fin de semana!


GRACIA
Torre Baró
och sist men inte minst, det levande beviset på att det är utsidan som räknas.

Kommentarer
Postat av: stinaa

JAG ÄR STOLT ÖVER DIN UPPDATERING !!!!

2011-02-21 @ 08:51:25
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0