a certain romance

Inser att jag var lite  väl kortfattad igår.
Flytten gick okej och trots tio kilos övervikt lyckades jag flyga från skellefteå till stockholm óch sen vidare hit, till Göteborg.
 Tog därefter bussen till kungsportsplatsen och gick sista biten hit till drottningsgatan. Där jag träffade min nya sambo, 70 åriga Henryk. HAn visade sig vara en riktig charmör och den hemska brytningen gjorde det  bara bättre. Gick sedan ut med Stina, Stina och Fanny som är i GBG under Way Out West och hämtade biljetter och stod i kö en timme till ett uteställe som jag inte ens gick in på, sen gick jag hem, städade och packade upp och sovde.

och nu är det idag, och jag är en dusch plus en måltid bort från att se Bon Iver, Beirut, Band of Horses, Anthony & the Johnsons, Glasvegas och ARCTIC MONKEYS! Can't belive-it- live-it-live-it!

Kommentarer
Postat av: julia

I cant believe it- lieve it -lieve it, it's crazytalk! hälsa dom från mig.

2009-08-15 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0