konichiwa bitches

tjao.
gårdagen var awesome!  förutom de artisterna som jag skrev i förrgår blev det även Robyn som stekte (för att citera Stina & Stina) och med gästartister som Lykke Li och Röyksopp blev det inte sämre iaf. Men resten förtjänar också cred såklart, iaf Bon Iver som var förvånadsvärt bra! Idag har det iaf setts Vampire Weekend och resten av dagen har tillbringats till att förferra för ikväll då det blir Lily Allen och sedan världskulturmuseet!
nu är vi iaf i mölndahl på companys hotell och taggar, sista kvällen innan jag blir helt ensam i Göteborg, till och med gubben har övergivit mig. så nu har jag tydligen en 110 kvadratmeters etagévåning mitt i gbg i två veckor om någon vill hälsa på mig (snälla gör det någon!).

Kommentarer
Postat av: stinaa

uppdaterarN

2009-08-28 @ 00:35:48
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0