hey joanne

att inte ha ett sommarjobb är mkt lättare än jag trodde. kanske låter som om jag är världens lataste person men jag känner mig verkligen välförtjänt av det här lovet. och fast jag inte har någon aning om vad som kommer att hända till hösten så vet jag att det inte finns något jag kan göra åt det nu och för första gången i mitt liv bryr jag mig inte heller. 

och det är inte så svårt när man tillbringar dagarna i sinisalos trädgård när det är 29 grader i skuggan och 28 grader i poolen får god mat och omgiven av bra människor.
jag är inte arbetslös, jag är livsnjutare. 

här är lite bilder från sommaren hittils: 


                   the pool        amelie       
                                      

       jag och josse    i vännäs                     
                               
                                                                                                                                            
                                                                                                  
försöker iaf på väg till stranden cars



le chateau

roadtrip

                                                                                                    


btw så kommer jag hem efter hultsfred!         
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: stinaa

vill du veta vad du gör, jo du steker.

jag vill också.

2009-07-04 @ 18:04:37
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0