in for the kill

har bestämt mig för typ trehundratretiotredje gången den här veckan att börja uppdatera mer på bloggen.
de dagarna jag varit hemma har ägnats (förutom intensiv apartment-hunting och rensning av mitt rum) åt att umgås med vänner.
helgen tillbringades på trästocks med grill och förferre hos stina på fredagen och en alldeles för lång förferre hos mig på lördagen. det känns skönt att vara hemma, riktigt skönt.

                                


börjar inse att det inte är så mkt tid kvar här i skell, och det blir tydligare och tydligare vilka man kommer att hålla kontakten med. och vilka man inte kommer att hålla kontakten med.

åker iaf till Oslo på tisdag, ser fram emot att träffa min syster riktigt mkt faktiskt. och Hanna såklart! Ska försöka ta mig till Göteborg också och kolla på lägenheter, sen bär det av hemmåt igen (ännu en lång bilresa..)

Kommentarer
Postat av: micaela

jag gråter nu.

du betyder så mycket!

2009-07-30 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0