lollipop

hallå!
befinner mig på ett av mina favoritställen i hela världen, familjen sinisalo i skåne.
tre dagar efter studenten fick jag besök av alexander, paulina och amelie som efter en 17 timmar biltur från teckomatorp anlände i skellhell. sedan tillbringades två dagar med skåningar i skellefteå då jag visade runt dem i skellefteå (tog dock inte så långt tid) och  presenterade dem för skelleftes utan tvekan bästa människor. sedan satte vi oss i bilen (en bmw måste tilläggas) och åkte till vännäs på 20 års kalas. stannade en dag med god mat och softa latinamerikaner. sen blev sthlm hos amelies syster, sen mot skåne. lite kortfattat.

nu ska vi (jag och paulina) träna spårade danser till morgondagen eller kvällen rättare sagt.
temat är kom som en sång och jag ska vara lollipop (mika INTE lil wayne!).


Kommentarer
Postat av: M

KOM HEEEEM =(

Jag ringer typ imorgon, eller i helgen!!

2009-06-25 @ 20:27:20
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: stinaa

wooohooo

snajsigt!

glöm inte bort att komma hem någongång bara!

2009-06-26 @ 23:24:55
URL: http://anaturaldisaster.blogg.se/
Postat av: Hälsningar från norrland

åå jag saknar dig med brownbear!

kom hem snart:D

ge skåningarna en saftig pözz på kinden.



/ Micaela

2009-06-27 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0