11th dimension

hittade en lapp i AT2:ornas datasal där det stod "Todays Task: Kill Self. "
kunde inte hitta ngt bättre sätt att beskriva pressen man blir utsatt för om man går Arkitektur och Teknik.
om man lyckas hitta en ledig stund, är det ngt man glömt att man ska göra.

På tisdag blir det London! och fråga inte hur jag tid med det för det har jag egentligen inte. Är endå väldigt taggad på att hälsa på Julia, its going to be LEGEN........ wait for it.... wait for it....... hope your not lactosintolerant 'cause the next word is......... DARY!!

i helgen har jag jobbat med matten och på bastun, vårt första stora projekt. igår blev det, trots att jag lovat mig själv att inte gå ut i helgen, inflyttningsfest hos ngn random arkitektstudent. hon hade riktigt roliga vänner, tror aldrig att jag skrattat så mkt med/åt någon jag just träffat ever. 
nu blire arkitekturhistoriaplugg med david, malin och sandra. SEEEEEEEEEEEE YA DON'T WANNA BE YAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like the diary part. hilarious

2009-11-27 @ 02:17:24
Postat av: M

Det är ju sådär man ser ut när man får influensan ;D HEHEHEHE!

SNART KOMMER DU HEM =D

2009-12-02 @ 22:42:51
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Mille

HAHA, vi var lite wild and crazy där!! Eller där ljög jag, vi var precis som vanligt.....



JAA SKYNDA DIG HEM NU DIN KUSE!!!

2009-12-10 @ 21:30:09
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0