i know it's over

hösten har kommit till göteborg, och tyvärr också till lägenheten.
finns dock inte så mycket annat att klaga på när det gäller den här lägenheten, jag är kär helt enkelt.
 
det känns som om jag har bott här mycket längre än två månader. jag vet faktiskt inte om jag längtar hem eller inte, även fast det inte känns toppen att vara här heller just nu. jag är rastlös, redan.

nästan varje ledigt helg har tillbringats med att hälsa på någon eller att någon hälsat på mig.
det här är första helgen jag inte haft något inplanerat med någon. och förutom ett kort besök på club social i fredags har gjort absolut ingenting. känns som att det var den här helgen jag behövde för att upptäcka att jag totalt okapabel att hitta på något på egen hand.

 

 




Kommentarer
Postat av: julia

Kom till London!

2009-10-20 @ 01:12:49
URL: http://haent.blogspot.com
Postat av: j

varför känns det inte häftigt, och varför svarar du inte på mejl?(A)

2009-10-23 @ 00:25:26
Postat av: snyggjeppe

BÄSTA RUBRIKEN EVAH!

2009-10-24 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0