let's get lost





första dagen i Barcelona och jag har redan gått vilse FÖR många gånger.
börjar misstänka att det inte är någon slump att jag alltid går vilse då jag är för rastlös för att gå på samma ställa två gånger. det känns som att livet är för kort att gå de vägar man redan känner till.
börjar dock i smyg önska att jag läst spanska.

idag har jag tågat genom Spanien och imorgon är det första arbetsdagen på One Contact BArcelona.




här är lite av mitt liv de senaste veckorna i Torrevieja.







Kommentarer
Postat av: sofie

härligt :D fortsätt blogga!!

2010-09-13 @ 00:53:45
Postat av: Anonym

välkommen tillbaka haha

2010-09-13 @ 22:14:25
URL: http://haent.blogspot.com
Postat av: Kasia

CHRISTIAAAAAAN!!!!!

och vad håller du på med?!?! åh. du är ju borta. jag saknar dig! vi måste skypea!!

2010-09-14 @ 19:28:05
URL: http://gemignumrettill911.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0